تحلیل تکنیکال اونس طلا No. 6

Gold Analysis No. 6

تحلیل تکنیکال اونس طلا “GOLD” (امواج الیوت+پرایس اکشن)

درود بر همراهان فارسی چنج و معامله گران مارکت اونس طلا
امیدوارم در هفته های گذشته همراه با تحلیل های رایگان ما معاملات سودآوری را از بازار پرتلاطم اونس طلا تجربه کرده باشید.
در تحلیل هفته گذشته به بررسی حرکات قیمت پرداختیم و انتظار یک حرکت صعودی اصلاحی و سپس ریزش تا حداقل تارگت مطمئن 1765 را داشتیم، قیمت عدد 1745دلار را هم دید و برای همراهان تحلیل هفتگی ما فقط در جهت اصلی ریزش 500+ پیپ سودآوری به همراه داشت.
برای مشاهده تمامی تحلیل های اونس طلا که مرور آنها به مثابه یک کارگاه آموزشی علمی عملی تمام عیار و رایگان میباشد از این لینک استفاده کنید.

Gold Result



به بررسی تحلیل این هفته میپردازیم.

تایم هفتگی: طبق انتظارات قبلی کندل هفتگی با اصلاح نزولی قیمت را به اعداد پایین‌تر سوق داد تا قیمت جذابتری برای ورود گاوها به بازار باشد! تا به اینجای کار همه چیز برای ورود گاوها با اصلاح الگوی ستاره صبحگاهی هفتگی آماده شده است،تنها نکته ای که حائز اهمیت است قدرت کندل نزولی میباشد (کندلی با بدنه نسبتا کامل) و شکست ترند لاین صعودی بلند مدت. از طرفی به تلاقی قیمت روی خط چین آبی رنگ توجه کنید!(این خط از هفته های قبل از کلوز کندل های روزانه ترسیم شده است)


تایم روزانه: الگوی اصلاحی abc در 50% فیبوی موج صعودی 1 تکمیل شده است ولی همچنان احتمال ریزش تا 61.8% فیبو برای تخلیه کامل انرژی فروشندگان و جمع شدن استاپ خریداران محتمل میباشد. آخرین کندل نزولی قدرت و مومنتوم بالایی داشت ولی آخرین کندل روزانه حضور خریداران را در این نواحی نشان میدهد.ظاهرا برای اتحاد گله گاوها و صعود باید منتظر نشانه های بیشتری از خریداران و ضعف فروشندگان باشیم(صبر ،گذشت اندکی زمان و کندل‌های بعدی میتوانند بهترین راهنما باشند)

در صورت حمایت خریداران و دیدن نشانه های کندلی صعودی می‌توان پوزیشن لانگ با هدف کوتاه قابل دسترس 1785 (با‌‌احتمال بالا) برای موج اول در نظر گرفت.(دقت کنید حدضررهای کوتاه مناسب این پوزیشن نیستند، از حجم کمتر با استاپ بزرگتر استفاده کنید، چرا که استاپ هانتینگ بانک‌ها در ابتدای شروع امواج در کمین معامله گران خرد می‌باشد)

در ادامه قیمت بعد از ثبت اولین صعود،اصلاح هایی در تایم‌ های پایین‌تر میتواند داشته باشد که فرصت ورود برای اهداف بسیار بالا ،1847 هدف نزدیک و 1900 یکی از اهداف بلند مدت این موج میتواند باشد. (افراد کم ریسک با صبر بیشتر از این سناریو برای چرخش کامل قیمت و اصلاح میتوانند استفاده کنند.)

تحلیل Gold (تحلیل شماره 5)

تحلیل Gold (تحلیل شماره 7)


جهت مطالعه تمام تحلیلهای اونس طلا از این لینک استفاده کنید.


برای دریافت تحلیلها و ستاپ های معاملاتی اونس طلا “Gold “با فارسی چنج همراه باشید.

” برای عضویت رایگان در کانال VIP سیگنال تلگرام با پشتیبان ما در تماس باشید.”

“تحلیل فوق صرفا ارائه دیدگاه تکنیکال مجموعه فارسی چنج برای علاقمندان به بازار فارکس میباشد”

“مسولیت هرگونه سود و ضرر به عهده شخص معامله گر است”

عامل اصلی موفقیت و ماندگاری در بازارهای مالی مدیریت ریسک و سرمایه دقیق میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا