معرفی و بررسی بروکر FXGiants(+آموزش واریز و برداشت ریالی)

بررسی تخصصی بروکر FXGiants

بروکرهای معتبر زیادی در دنیا وجود دارند که متاسفانه به دلیل قوانین سخت گیرانه و تحریم ها به ایران خدمات ارائه نمیدهند.یکی از بروکرهای بسیار خوشنام و با کارنامه عالی که در گذشته با ایران همکاری داشت بروکر HOTFOREX بود که نامی آشنا برای تمامی معامله گران ایرانی میباشد،چرا که خدمات بی نظیر و بی نقصی را در حوزه معاملات به کاربران ارائه داده است.با توقف خدمات بروکر هات فارکس میتوان گفت خلاء بزرگی میان معامله گران در انتخاب بروکر مطمئن بوجود آمد. در همین ایام بروکر FXGIANTS   خوشنام و با سابقه ،با همکاری تیم هات فارکس، همکاری با ایران را آغاز نموده است که جای خوشحالی دارد.

در ادامه به بررسی بروکر FXGIANTS  میپردازیم.(این مقاله برای اولین بار توسط تیم FARSICHANGE بررسی و ارائه شده است.)

نام بروکر FXGIANTS
خدمات به ایراندارد
دفتر مرکزیقبرس
سال تأسیس2016
رگوله CYSEC, FCA, FSCA
حداقل واریزی50 دلار
حداکثر لوریج1:1000
نمادهای معاملاتیفارکس ، فلزات ، شاخص ها ، کالاها ، معاملات آتی ، سهام
واریز و برداشتریالی (از طریق صرافی فارسی چنج) ، ارزهای رمزپایه ، ،کارت اعتباری،کیف پول الکترونیکی FasaPay ، Neteller،VISA, SKRILL و...
ترجمه سایت به فارسیدارد

افشای ریسک: همه بروکرها اشکالاتی دارند. مسئولیت انتخاب بروکر و سود و ضرر افراد به عهده خود آنان است و «فارسی چنج» در این‌باره مسئولیتی ندارد.

 

بررسی بروکر FXGIANTS

FXGiants نام تجاری Notesco Limited است. Notesco Limited در برمودا با شماره 51491 به ثبت رسیده است.

FXGiants در سال 2016 تاسیس شد و یک کارگزار بین المللی تحت نظارت FCA واقع در انگلیس است. این بروکر توسط گروهی از متخصصان با تجربه بالا راه اندازی و با تیمی حرفه ای و گسترده اداره میشود.

در این بروکر 6 نوع حساب مختلف ارائه میشود که هرکدام با الزامات و ویژگی هایی متفاوت هستند، این بروکر خدمات خود را تحت پلتفرم متاتریدر MetaTrader 4 (MT4) برای کامپیوتر ، مک ، وب ، اندروید و iOS ارائه میدهد. شما میتوانید با انتخاب اسپرد شناور یا ثابت فعالیت خود را در بروکر FXGIANTS آغاز نمایید.
FXGiants به عنوان یک کارگزار تجارت بین المللی آنلاین ، امکان دسترسی به بیش از 200 ابزار در 6 کلاس دارایی از جمله فارکس ، فلزات ، شاخص ها ، کالاها ، معاملات آتی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

FXGiants مشتریانی از بیش از 150 کشور در سراسر جهان را داراست و خدمات شفاف و قابل اعتمادی را ارائه میدهد. پشتیبانی به زبان های مختلف بصورت شبانه روزی در سایت این بروکر فعال میباشد، همچنین در حال حاضر پشتیبان فارسی در تلگرام و تماس تلفنی راهنمای مشتریان ایرانی میباشد. (پشتیبان آنلاین فارسی زبان در سایت بزودی اضافه خواهد شد.)

FXGiants خدمات خود را به ساکنان مناطق خاص قضایی مانند ایالات متحده آمریکا ، کوبا ، سودان ، سوریه و کره شمالی ارائه نمی دهد.

 

حساب ها

انواع حسابهای معاملاتی که در FXGiants  ارائه میشوند مناسب تمام مدل های سرمایه گذاری است. از مبتدیان تا معامله گران باتجربه ، از سپرده گذاران کوچک تا بزرگ ، طیف وسیعی از انواع حساب های معاملاتی متناسب با نیازها و اهداف سرمایه گذاری معامله گران نیز در بروکر FXGIANTS ارائه میشود.

6 نوع حساب مختلف به نام Live Floating Spread، Live Fixed Spread، Live Zero Fixed Spread، STP / ECN No Commisions، STP / ECN Zero Spread و STP / ECN Absolute Zero را ارائه می دهند. همچنین حساب سنت و کپی ترید نیز پشتیبانی میشود.

هر نوع حساب دارای ویژگی ها و مزایای مختلفی است که در جدول زیر به تشریح آنها میپردازیم.

 


تفاوت بین حساب های STP / ECN و Real چیست؟

حساب های واقعی(REAL) دارای اجرای فوری هستند که احتمال تاخیر و ریکوت در اجرای معاملات وجود دارد ، در حالی که حساب های STP / ECN متصل به بازار هستند و هیچ ریکوتی در اجرای دستورات معاملاتی ندارند. علاوه بر این ، تفاوت در اسپرد به دلیل ارائه دهندگان نقدینگی متفاوت وجود دارد.

شارژ حساب بروکر FXGIANTS (واریز و برداشت)

بروکر FXGIANTS همچون دیگر بروکرهای محبوب در جهان، از روش های واریز و برداشت متنوعی پشتیبانی می کند. از این رو کاربران قادر هستند به روش های مختلفی در این بروکر اقدام به شارژ حساب خود نموده و یا از آن برداشت کنند.

از جمله روش های واریز و برداشت FXGIANTS باید به روش های زیر اشاره کنیم:

  • برداشت و واریز با بیت کوین و رمز ارزها
  • واریز و برداشت از طریق حواله بانکی
  • Neteller,SKRILL,VISA و…
  • واریز و برداشت ریالی (از طریق صرافی فارسی چنج)

آموزش واریز و برداشت ریالی بروکر FXGIANTS

معامله گران عزیز برای واریز و برداشت ریالی از بروکر FXGIANTS به واسطه صرافیFARSICHANGE میتوانید از فایلهای آموزشی زیر استفاده نمایید.(روی آیکون های زیر کلیک کنید)

آموزش واریز ریالی بروکر FXGIANT آموزش برداشت ریالی بروکر FXGIANT

در میان تمامی این روش ها، مهمترین و بهترین روش برای ایرانیان، روش واریز و برداشت ریالی است که تنها می توان از صرافی معتبر فارسی چنج اقدام به واریز و برداشت ریالی نمود. به همین دلیل کاربران ایرانی با اطمینان از بروکر FXGIANTS برای سرمایه گذاری و انجام معامله در بازارهای مختلف استفاده می کنند.

پشتیبانی

همیشه داشتن پشتیبانی قوی و سریع یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب بروکر مناسب بین کاربران بوده است. خوشبختانه بروکر FXGIANTS خدمات پشتیبانی به زبان فارسی را از طریق تلگرام و تماس تلفنی ارائه می‌دهد.ضمن اینکه پشتیبان زنده روی سایت نیز به زبان انگلیسی همیشه در دسترس میباشد.(پشتیبان فارسی در سایت به زودی اضافه خواهد شد)

شما می‌توانید از طریق آیدی تلگرام @FXGiantsIR با با پشتیبانی بروکر FXGIANTS به زبان فارسی در تماس باشید.

 


قرارگیری در زیر مجموعه فارسی چنج دربروکر FXGIANTS  خدمات ویژه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برخی از مزایای رایگان مجموعه فارسی چنج برای مشتریان :

عضویت در کانال ویژه سیگنال فارکس رویال با کسب 1500 پیپ سود ماهیانه

واریز و برداشت ریالی توسط فارسی چنج با نرخ رقابتی و کمتر از بازار آزاد

پشتیبانی و راهنمایی مشتری توسط مدیران مجرب فارسی چنج با بیش از یک دهه تجربه

برای ثبت نام در بروکر FXGIANTS  از طریق لینک زیر به صورت اتوماتیک در زیر مجموعه گروه فارسی چنج قرار بگیرید و از مزایای منحصربفرد و رایگان ما بهره مند شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر FXGIANTS کلیک کنید


درصورت هرگونه سوال در مراحل ثبت نام ، افتتاح حساب ، شارژ و استفاده از خدمات رایگان سیگنال دهی با پشتیبان فارسی چنج در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا